Temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (“Narodne novine” broj: 25/13, 85/15 i 69/22) tijela državne uprave, druga državna tijela, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravne osobe s javnim ovlastima dužne su provoditi savjetovanje s javnošću pri donošenju općih akata odnosno drugih strateških ili planskih dokumenta.
Odlukom o uvjetima, načinu i postupku raspolaganja nekretninama u vlasništvu Općine Kolan uređuju se uvjeti raspolaganja nekretninama u vlasništvu Općine Kolan, izuzev davanja u zakup javnih površina na privremeno korištenje te zakupa poslovnih prostora u vlasništvu Općine, koje je regulirano posebnim odlukama.
U prilogu Vam donosimo Prijedlog Odluke o uvjetima, načinu i postupku raspolaganja nekretninama u vlasništvu Općine Kolan te Vas pozivamo da sudjelujete u ovom savjetovanju svojim komentarima, primjedbama i prijedlozima koje podnosite na priloženom obrascu za sudjelovanje u E-savjetovanju.
Za sve dodatne upite možete se obratiti pisanim putem na e-mail adresu andjela.paladina@kolan.hr ili poštom na adresu Općine Kolan, Trg kralja Tomislava 6, 23251 Kolan.
Savjetovanje ostaje otvorenim do 25. studenog 2023. godine.
- Odluka o uvjetima ,načinu i postupku raspolaganja nekretninama u vlasništvu Općine Kolan sa obrazloženjem - pogledaj
- OBRAZAC_ZA_SUDJELOVANJE_U_SAVJETOVANJU - pogledaj
- Obrazloženje - pogledaj
- Izvješće o provedenom savjetovanju sa zainteresiranom javnošću - Odluka o uvjetima ,načinu i postupku raspolaganja nekretninama u vlasništvu Općine Kolan - pogledaj dokument